Suomen Feldenkraisyhdistys ry - Feldenkraisföreningen i Finland rf

Yhdistyksen tarkoituksena on tehdä Feldenkrais-menetelmää tunnetuksi Suomessa, sekä edistää ja tukea Feldenkrais-ohjaajien toimintaa Suomessa. Yhdistys on perustettu vuonna 2001. Yhdistys järjestää kaikille avoimia koulutustilaisuuksia, sekä jatkokoulutusta jäsenilleen.

Toimintansa tukemiseksi yhdistyksellä on oikeus vastaanottaa lahjoituksia. On myös mahdollista hakemuksesta liittyä yhdistyksen kannatusjäseneksi, jos kiinnostuksensa vuoksi haluaa tukea yhdistyksen toimintaa.

Liity jäseneksi

Suomen Feldenkraisyhdistys ry:n jäseneksi voivat liittyä kansainvälisen Feldenkrais® -yhdistyksen auktorisoimat Feldenkrais® -ohjaajat sekä koulutuksessa parhaillaan olevat ohjaajaopiskelijat.

Lataa ja täytä alla oleva jäsenanomus. Voit lähettää anomuksen skannattuna puheenjohtajalle info(a)feldenkrais.fi.

Kuva: Kirsi Mikola